dissabte, 2 d’abril del 2011

Protestar és Sà

En una campanya per Facebook per les víctimes del Tsunami i tot el desgavell que tenen muntat al Japó, em vaig passar hores teclejant i una part d'aquell temps el vaig dedicar a esborrar pirates publicitaris de la plana de Solidaritat.
Emprenya!
Pots comptar!
T'ho has de pensar abans d'esborrar un saló de té de California: estaven donant un 20% de la seva caixa de pastisseria al Japó anunciant la seva reiterada bona voluntat entre uns nuclis fonent i pobles que no es despertaven del malson. A part dels malparits que aprofiten per ficar-te un virus si cliques una "noticia" (gràcies Linux!)

Total, vaig al meu mur per repassar no sé que i em trobo: una samarreta solidària!! pel Japó!!! Clicko, clicko i rés d'explicació: m'ho haig de creure o no!
Va el mail emprenyat com un a b/v ella. Resultat, un intent d'en Jordi, que a mi em sembla de boníssima fé, per donar informació complerta al solidari de bon cor.
Moral: Indigneu-Vos!
i Protesteu!
I la seva pàgina: aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada